میز لمسی کاواک - مدل 825

میزهای لمسی کاواک در واقع ALL IN ONE هایی هستند که متشکل از سه جز : کامپیوتر داخلی، نمایشگر و پنل لمسی میباشند. این میز های لمسی به لحاظ داشتن کامپیوتر داخلی بی نیاز از هر گونه سخت افزار جانبی نظیر موس، کیبورد و یا کیس است که همانند یک کامپیوتر قدرتمند قادر است تمامی برنامه های تحت سیستم عامل ویندوز را اجرا نماید. تکنولوژی تاچ به کار رفته در این سیستم ها Infrared  (مادون قرمز) میباشد.این صفحات لمسی از صفحات اضافی بر روی سطح نمایش دهنده استفاده نمیکنند، در عوض از یکسری انتشار دهنده IR و گیرنده برای ایجاد شبکه توری باریکه های نوری بر روی صفحه استفاده میکند.این واقعیت تضمین کننده بهترین کیفیت تصویر در بین انواع صفحات لمسی است. هنگامیکه یک شی مانع یکی از باریکه های نوری نامرئی شود، حسگر مربوط آن را شناسایی کرده و در نتیجه نقطه برخورد کشف میشود.
شرکت کاواک به عنوان تنها برند ایرانی تخصصی در زمینه ی سیستم های تعاملی و نمایشگر ها و مانیتور های لمسی هدف اصلی خود را ارائه کامپیوتر های دارای نمایشگر های با کیفیت با برند جهانی LG و SHARP قرار داده است تا از این طریق رضایت کامل کاربران و مشتریان خود را تامین نموده و هزینه های تعمیرات و خدمات پس از فروش ناشی از بکارگیری اجزا و قطعات بی کیفیت و بدون نام را به حداقل ممکن برساند.
میز لمسی کاواک

مشخصات فنی میز های لمسی کاواک چیست؟
در میز های لمسی کاواک از یک نمایشگر 55 اینچی و یا یک نمایشگر 65 اینچی با برند ال جی (ساخت کره) و یا شارپ (ساخت ژاپن) استفاده شده است. تکنولوژی این نمایشگر LED  رزولوشن آن فول اچ دی (Full HD) می باشد که در صورت سفارش مشتریان می توان از نمایشگر های با رزولوشن 4K نیز استفاده نمود.
یک صفحه ی شیشه ای حرارت دیده (Tempered Glass) با ضخامت 4 میلیمتر  و با شفافیت 100 درصدی به عنوان لایه ی محافظ در مقابل نمایشگر قرار گرفته است و کاربران هنگام کار با میز لمسی صرفا این صفحه ی شیشه ای را لمسی می کنند و تماس فیزیکی با صفحه ی اصلی نمایشگر برقرار نمی کنند. به این روش صفحه ی حساس نمایشگر ال ای دی از آسیب های احتمالی در امان می ماند.
از جمله فواید استفاده از تکنولوژی IR در مقایسه با سایر تکنولوژی های مربوط به صفحات لمسی میتوان به بهترین کیفیت تصویر و انتقال محتوا در بین تمامی تکنولوژی های صفحات لمسی، پشتیبانی عمر لمس بالا (مثلا لمس مداوم یک نقطه) و ... اشاره کرد.
ساختار میزهای مدل 825 کاواک به گونه ای است که تعداد افراد زیادی میتوانند به گرد آن جمع شوند و از ان جا که این افراد باید بتوانند با سیستم تعامل لازم را برقرار نمایند، مالتی تاچ 10 نقطه برای آن در نظر گرفته شده است به این معنا که همزمان 10 کاربر میتوانند سیستم را لمس کرده و با سیستم کار نمایند به همین خاط است که این سیستم ها را میزهای استراتژیک نیز می نامند.





میز لمسی کاواک در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

استودیو های تلویزیونی
ستاد های فرماندهی نیرو های مسلح
اتاق های مدیریت و کنترل بحران
سالن های جلسات
واحد های مانیتورینگ، دیسپاچینگ و کنترل پروژه
دفاتر مدیران ارشد سازمان ها
غرفه های نمایشگاهی
موزه ها

مشخصات فنی میز های لمسی کاواک

توضیحات در خصوص مشخصات فنی میز های لمسی کاواک توضیحات در خصوص مشخصات فنی میز های لمسی کاواک توضیحات در خصوص مشخصات فنی میز های لمسی کاواک توضیحات در خصوص مشخصات فنی میز های لمسی کاواک توضیحات در خصوص مشخصات فنی میز های لمسی کاواک توضیحات در خصوص مشخصات فنی میز های لمسی کاواک توضیحات در خصوص مشخصات فنی میز های لمسی کاواک توضیحات در خصوص مشخصات فنی میز های لمسی کاواک توضیحات در خصوص مشخصات فنی میز های لمسی کاواک توضیحات در خصوص مشخصات فنی میز های لمسی کاواک توضیحات در خصوص مشخصات فنی میز های لمسی کاواک