اجاره و فروش نمایشگر های لمسی کاواک

نمایشگر لمسی، استند لمسی، کیوسک لمسی و میز لمسی

استند لمسی، میز لمسی و نمایشگر لمسی کاواک در غرفه گروه قطعات خودرو عظام

استند لمسی، میز لمسی و نمایشگر لمسی کاواک در غرفه گروه قطعات خودرو عظام

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو از تاریخ 21 تا 25 آبان ماه 96 در محل دا‌‌ئمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

در این نمایشگاه شرکت کاواک با ارائه استند لمسی 47 اینچ، میز لمسی 55 اینچ و نمایشگر لمسی 55 اینچ در غرفه گروه قطعات خودرو عظام به عنوان بزرگترین تولید کننده قطعات اصلی خودرو، حضوری موثر داشته و به معرفی محصولات و خدمات این شرکت پرداخت.

حضور شرکت کاواک به عنوان اولین و تنها نشان تجاری ایرانی در زمینه نمایشگر‌های لمسی و مانیتور‌های لمسی در نمایشگاه‌های مختلف با توجه به سابقه خوب این شرکت در ارائه خدمات نمایشگاهی، موجب انتخاب برند کاواک به عنوان برندی قابل اطمینان برای مدیران گروه قطعات خودرو عظام شده است.

معرفی بیش از 1500 قطعه تولیدی کارخانجات عظام با استفاده از کیوسک لمسی، میز لمسی و نمایشگر لمسی کاواک در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو به تبلیغات با کیفیت‌تر و جذاب‌تر محصولات این شرکت کمک زیادی کرده و بازدید کنندگان از نمایشگاه تنها با لمس نمایشگرهای شرکت کاواک تمام اطلاعات مورد نیاز خود را کسب می‌کردند.

بیش از 400 نماینده فعال گروه قطعات خودرو عظام در سطح کشور به فعالیت می‌پردازند که غرفه این مجموعه در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو با بهره گیری از استند لمسی 47 اینچ، میز لمسی 55 اینچ و نمایشگر لمسی 55 اینچ کاواک انواع قطعات برق و الکترونیک، قطعات سیستم تعلیق و ترمز، قطعات سیستم ایمنی خودرو، قطعات سیستم فرمان، قطعات تزئینات (داخلی، بیرونی و بدنه)، قطعات ریختگری (آلومینیوم و چدن)، ماشین‌کاری، قطعات سیستم انتقال قدرت، قطعات موتوری، قطعات جانبی موتور و قطعات استاندارد و مکانیزم را به مطلوب‌ترین شکل ممکن برای بازدید کنندگان از نمایشگاه ارائه داد.

هلدینگ عظام به عنوان صادر کننده‌ای نمونه در حوزه تولید و توزیع قطعات در کشورهای همسایه، با اعتماد به کاواک، به تجربه‌ای متفاوت در حوزه استفاده از نمایشگرهای لمسی دست پیدا کرده و خواسته‌های بازدید کنندگان را به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برآورده ساخت.

شرکت کاواک مفتخر است این مژده را به شما هم‌وطنان گرامی بدهد که می‌توانید انواع استند (کیوسک) لمسی، میز لمسی و نمایشگر لمسی این شرکت را در هر کجای ایران خریداری فرمایید و از خدمات نصب و گارانتی شرکت نیز بهره‌مند شوید. همچنین امکان اجاره نمایشگرهای کاواک برای شما همشهریان محترم تهرانی نیز فراهم شده است تا بتوانید در نمایشگاه های مختلف حضوری موثرتر و پررنگ‌تر داشته باشید و کارکنان باتجربه شرکت آموزش‌های لازم در خصوص استفاده از این نمایشگرها را برای شما ارائه خواهند داد. واحدهای فروش و اجاره شرکت کاواک در خدمت شما عزیزان هستند. با ما در ارتباط باشید.