اجاره و فروش نمایشگر های لمسی کاواک

نمایشگر لمسی، استند لمسی، کیوسک لمسی و میز لمسی

خداحافظی با ویدیو پروژکتور

خداحــافظـی با ویــدئـو پـروژکتـــــور

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

نمایش فیلم یا تصاویر بر روی پرده های ویدیو پروژکتور نیاز به فضای بسته و تاریک دارد که طبیعتا این موضوع باعث می شود نتوانیم در فضای باز یا نمایشگاه ها از این دستگاه استفاده کنیم. علاوه بر این، ویدیو پروژکتورها تنها امکان نمایش تصاویر و گزارش های تصویری با کیفیتی پایین را برای ما فراهم می کنند و هنگامی که بخواهیم  تصویری شفاف، واضح و با کیفیت بالا داشته باشیم، جوابگوی نیاز ما نخواهند بود.

نمایشگرهای لمسی کاواک با نمایش تصاویر با کیفیت Full HD این امکان را به شما می دهند تا تصاویر و فیلم های مورد نظرتان را با خاطری آسوده نمایش دهید.

از طرفی با استفاده از استند (کیوسک) لمسی، نمایشگر لمسی و میز لمسی کاواک می توانید از خاصیت تاچ این دستگاه ها به راحتی استفاده کنید و علاوه بر نمایش تصاویر، مواردی از قبیل فایل های متنی و Pdf را نیز نمایش دهید.

نمایشگرهای لمسی کاواک این فرصت را نیز در اختیار شما قرار می دهند تا با نصب هر نرم افزاری که می خواهید، بهترین اطلاعات را در اختیار افراد مختلف قرار دهید و کالا و خدمات خود را به خوبی معرفی کنید.

یکی دیگر از مواردی که باعث می شود نمایشگرهای لمسی کاواک به گزینه ای مناسب برای برگزاری کلاس های آموزشی یا نمایشگاه های مورد نظر شما تبدیل شوند این است که این نمایشگرها نیاز به فضای بسته و تاریک ندارند و با قابلیت نصب بر روی دیوار یا پایه در هر مکانی به راحتی در دسترس شما قرار خواهند گرفت.

همچنین برای استفاده از هر کدام از نمایشگرهای لمسی کاواک نیاز به تجهیزاتی از قبیل لپ تاپ یا سایر تجهیزات جانبی ندارید و تنها با استفاده از یک پریز برق می توانید از این نمایشگرها استفاده کنید.

نمایشگر لمسی، میز لمسی و استند لمسی کاواک با توجه به نیاز و شرایط شما طراحی شده اند و استفاده از هر کدام از آنها می تواند برای شما مزایای زیادی به همراه داشته باشد. اتصال به اینترنت در هر نقطه ای که باشید، مزیت مهم دیگری است که نمایشگرهای لمسی کاواک (نسبت به ویدیو پروژکتورها) را به گزینه ای مناسب برای برگزاری کلاس ها، همایش ها و نمایشگاه های شما تبدیل می کنند.

کارکنان با تجربه کاواک به شما کمک می کنند تا هر کدام از این نمایشگرهای لمسی را با توجه به نیاز و کاربرد مورد نظر خود خریداری یا اجاره  بفرمایید و همچنین مشاوره های لازم در خصوص استفاده بهینه از این دستگاه ها به شکلی مطلوب و با گارانتی معتبر شرکت کاواک را به شما ارائه خواهند داد.

کافی است با بخش فروش یا اجاره شرکت کاواک تماس بگیرید و نمایشگر لمسی، میز لمسی یا استند لمسی مورد نظرتان را سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه بفرمایید و در صورت نیاز با مشاوران کاواک تماس بگیرید. منتظر شما هستیم.