آرشیو وبلاگ

تجهیز گیشه های ایران خودرو به سیستم صوتی گیشه کاواک

گیشه های معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو به سیستم صوتی گیشه کاواک مدل 2011 مجهز شد

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

با توجه به حجم بالای مراجعین به معاونت بازاریابی و فروش ایرانخودرو، همواره کارشناسان فروش این شرکت در برقراری ارتباط کلامی با مشتریان مشکلات عدیده ای را تجربه می کرده اند. گاهی اوقات مشتری صدای کارشناس فروش را به وضوح نمی شنود و کارشناس فروش مجبور می شود به گونه ای ناخود آگاه در طول یک روز کاری با صدایی بلند تر از حد نرمال با مخاطبین خود صحبت کند.

همین امر زمینه ساز مشکلات عدیده ای می شود که یکی از مهمترین آن ها یک بیماری رایج بنام فولیکول جنجره است. در سرتاسر دنیا و تا قبل از اختراع سیستم صوتی گیشه، این بیماری به "بیماری گیشه داران"  معروف بود. یکی دیگر از مشکلاتی که مجهز نبودن گیشه های یک مرکز پاسخگویی پر ازدحام (مانند مرکز بازاریابی و فروش ایرانخودرو یا یک بیمارستان و یا یک شعبه بیمه تامین اجتماعی و ...) برای کارشناسان مشتقر در گیشه ها ایجاد می کند، صرف انرژی بیش از حد برای مکالمه است. همین موضوع باعث ایجاد استرس و عصبیت نابجا و کاهش راندمان کاری این کارشناسان خواهد شد. با استفاده از سیستم صوتی گیشه کاواک، برقراری ارتباط کلامی با مخاطبین به ساده ترین بخش از وظایف یک کارشناس پاسخگو تبدیل می شود. چنانچه می خواهید در مورد انواع مدل های ارائه شده از سیستم صوتی گیشه توسط کاواک اطلاعات بیشتری کسب کنید، اینجا کلیک کنید.