کاواک اولین و تنها ارائه دهنده سیستم صوتی گیشه در ایران

سیستم صوتی گیشه کاواک؛ بهترین راه حل مشکل مکالمه بین گیشه دار و ارباب رجوع در گیشه های ادارات و سازمان ها

سیستم صوتی گیشه چیست؟

قطعا همه ی ما هنگام مراجعه به سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی مانند بیمارستان ها، بانک ها، صرافی ها، مراکز تعویض پلاک خودرو و ... هنگام مکالمه با کارشناسان پاسخگویی مستقر در گیشه های پذیرش در آن سازمان یا اداره با مشکل شنیدن صدای فرد گیشه دار و یا تفهیم کلام خود به او با مشکلاتی مواجه بوده ایم. این تجربه ی ناخوشایند نشنیدن صدای فرد مقابل و یا اجبار به بلند صحبت کردن سال هاست که در سازمان ها و ادارات ما در ایران بوده و هست. بیشتر افراد با خم شدن و نزدیک کردن سر خود به حفره ی پایینی مخصوص تبادل اسناد و مدارک، تلاش می کنند صدای خود را به گوش گیشه دار برشانند و یا صحبت های او را واضح تر بشنوند. قطعا چنین شرایطی برازنده ی ارباب رجوع یک سازمان نیست و با سیاست های کلی سازمان ها تحت عنوان "تکریم ارباب رجوع" در تضاد شدید است. این وضعیت برای کارشناسان مستقر در گیشه های یک سازمان به مراتب آزار دهنده تر است. چرا که ایشان تمام مدت ساعات کاری خود را با این معضل دست و پنجه نرم می کنند. سیستم صوتی گیشه یا میکروفون گیشه که برای اولین بار از حدود چهار سال پیش توسط کاواک به بازار داخلی ایران معرفی شد بهترین راه حل مشکل مکالمه بین ارباب رجوع و گیشه دار در گیشه های پذیرش و یا اطلاع رسانی یک سازمان است.
ظاهر این محصول بسیار به سیستم میکروفون کنفرانس نزدیک است و بسیاری از افراد در نگاه اول سیستم صوتی گیشه را با سیستم میکروفون کنفرانس یکسان فرض می کنند در حالیکه سیستم صوتی گیشه صرفا به منظور مکالمه بین فقط و فقط دو نفر (گیشه دار و ارباب رجوع) طراحی و ساخته شده است. هدف نهایی کاربرد سیستم صوتی گیشه آن است که در عین حفظ حریم خصوصی افراد و اطلاعات احیانا محرانه ایشان، مکالمه با کارشناس پاسخگویی مستقر در گیشه به یک معضل تبدیل نشود.
در گیشه ها و اماکنی که بنا به دلایل امنیتی – حفاظتی بین محل استقرار گیشه دار و ارباب رجوع، یک صفحه شیشه ای آکوستیک وجود دارد، معمولا برقراری ارتباط کلامی بین گیشه دار و ارباب رجوع، به راحتی امکان پذیر نیست. در چنین شرایطی، سیستم صوتی گیشه، به طرفین کمک می کند تا به راحتی با یکدیگر ارتباط کلامی برقرار نمایند. کاواک به عنوان اولین و تنها ارائه دهنده ی سیستم صوتی گیشه در ایران از سال 1392 اقدام به معرفی این محصول به کربران نمود. در ابتدا با توجه به عدم آشنایی و شناخت کم مسئولین نسبت به وجود چنین راه حلی برای تسهیل ارتباط کلامی بین گیشه دار (منصدی پاسخگویی به ارباب رجوع) و مراجعین، استفاده از این محصول با سرعت کمی گسترش می یافت اما بعد از تجهیز گیشه های چند مرکز خصوصی و دولتی به سیستم صوتی گیشه ارائه شده توسط کاواک، موج درخواست ها برای استفاده از این محصول در ایران به راه افتاد.

سیستم صوتی گیشه کاواک

سیستم صوتی گیشه در چه اماکنی کاربرد دارد؟

سیستم صوتی گیشه برای اولین بار در سال 1392 توسط شرکت کاواک در بازار ایران معرفی شد. طی سال های اخیر با تلاش و پیگیری های کارشناسان کاواک علاوه بر معرفی، نصب و راه اندازی سیستم صوتی گیشه در محل گیشه های مختلف سازمان های دولتی و خصوصی، کارشناسان کاواک از طریق ارائه مشاوره نقش موثری در رواج فرهنگ استفاده از این محصول در محل گیشه های صرافی ها، بخش های مختلف بیمارستان ها، مراکز تعویض پلاک خودرو، داروخانه ها و ... ایفا نموده اند.
مهمترین مراکزی که در سال های اخیر از مدل های مختلف سیستم صوتی گیشه کاواک بهره گرفته اند می توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • بانک ها، صرافی ها، تالار های بورس و اوراق بهادار
  • گیشه های پذیرش، داروخانه، مدارک پزشکی، صندوق، ترخیص و ... در بیمارستان ها و مراکز درمانی
  • گیشه های پذیرش، اطلاعات، مشاوره و ... در دادگاه ها، دادسرا ها، شورا های حل اختلاف، کلانتری ها و ...
  • گیشه های اطلاع رسانی و فروش بلیط در فرودگاه ها، مترو، ایستگاه های راه آهن و پایانه های مسافربری
  • دفاتر خدمات الکترونیک، کارگزاری های بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمانی، پلیس +10، دفاتر امور مشترکین تلفن همراه و واحد پذیرش امور مشترکین در مراکز مخابراتی
  • گیشه های پذیرش و فروش بلیط در سینما ها، اماکن فرهنگی – ورزشی و ...
  • گیشه های پذیرش در سازمان ها و مراکز دولتی مانند سازمان ثبت احوال، سازمان بهشت زهرا (س)، ادارات سازمان امور مالیاتی، مراکز تعویض پلاک خودرو، مراکز معاینه فنی خودرو و ...

فواید استفاده از سیستم صوتی گیشه چیست؟

استفاده از سیستم صوتی گیشه در موقعیت های مختلف مزایا و نتایج مثبت متعددی همراه دارد که در ادامه به برخی از این فواید بصورت خلاصه اشاره شده است:
  • بهره گیری از سیستم صوتی گیشه کاواک باعث افزایش کارایی پرسنل در برقراری ارتباط موثر با ارباب رجوع می شود
  • بهره گیری از سیستم صوتی گیشه کاواک باعث کاهش سو تفاهم ها در مکالمات مابین پرسنل گیشه دار و مراجعین به سازمان شما می شود
  • بهره گیری از سیستم صوتی گیشه کاواک باعث افزایش سرعت در خدمت رسانی به ارباب رجوع توسط کارکنان سازمان شما می شود
  • بهره گیری از سیستم صوتی گیشه کاواک باعث جلوگیری از عصبانیت، خستگی و بیماری های حنجره برای پرسنل پاسخگو در گیشه ها می شود
  • بهره گیری از سیستم صوتی گیشه کاواک باعث ایجاد رضایتمندی در ارباب رجوع می شود
  • بهره گیری از سیستم صوتی گیشه کاواک باعث آرامش بیشتر در محیط و کاهش آلودگی های صوتی محیطی می شود
  • بهره گیری از سیستم صوتی گیشه کاواک باعث جلوگیری از سرایت بیماری های واگیر بین مراجعین و کارشناسان پاسخگویی مستقر در محل گیشه های سازمان ها می شود
  • بهره گیری از سیستم صوتی گیشه کاواک باعث افزایش ضریب امنیتی در محل گیشه ها بخصوص گیشه های صرافی ها و گیشه های بیمارستان ها می شود

سیستم صوتی گیشه مدل 2080 - 6/950/000 ریال

سیستم صوتی گیشه مدل 2080 جدید ترین مدل سیستم صوتی گیشه ارائه شده توسط کاواک است. کیفیت و امکانات ارائه شده در این مدل دقیقا مشابه مدل 2016 می باشد. طراحی متفاوت و ابعاد نسبتا کوچکتر یونیت گیشه دار این مدل از سیستم صوتی گیشه در مقایسه با مدل 2016 باعث شده است این مدل برای کابرانی که فضای کمتری روی میز کار خود دارند جذابیت بیشتری داشته باشد.

سیستم صوتی گیشه مدل 2016 - 6/450/000 ریال

این مدل به عنوان پر فروش ترین و محبوب ترین مدل سیستم صوتی گیشه که تا به حال توسط کاواک معرفی و عرضه شده است شناخته می شود. طراحی منحصر به فرد ظاهری آن باعث شده است بسیاری از کاربران از این مدل استقبال نمایند. همچنین به لحاظ فنی این مدل به همراه مدل 2080 که به تازگی به بازار معرفی شده است از مدار های مجتمع با کیفیت ساخت بالا بهره می گیرند که این باعث ایجاد تغییر شگرف در کیفیت و حجم صدای تولیدی و نیز طول عمر بالا و حفظ کیفیت صدای آن در بلند مدت می شود.

سیستم صوتی گیشه مدل 2026 - 4/250/000 ریال

سیستم صوتی گیشه مدل 2026 یکی از محبوب ترین مدل هایی است که تا کنون توسط کاواک به بازار ایران معرفی شده است. در بسیار از موارد کاربران با توجه به تعدد ابزار ها ی مستقر روی میز کاری شا (مانند کیبورد، ماوس، تلفن، و ...) ترجیح می دهند ابعاد یونیت گیشه دار دستگاه کمترین ابعاد ممکن را داشته باشد که در مقایسه با سایر مدل ها، این مدل از ابعاد کوچکتری برخوردار است.

سیستم صوتی گیشه مدل 2020 - 2/450/000 ریال

در واقع سیستم صوتی گیشه مدل 2020 یک ورژن ارتقا یافته از مدل قدیمی تر 9909 است. بدنه ی یونست گیشه دار از ترکیب آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده است. همچنین یونیت ارباب رجوع در این مدل پلاستیکی است. این مدل سیستم صوتی گیشه کاواک به سوئیچ های قطع سریع میکروفون مجهز است و کاربر می تواند در یک لحظه میکروقون خود و یا میکروفون ارباب رجوع را قطع کند.

سیستم صوتی گیشه مدل 9909 - 1/550/000 ریال

کاواک معرفی سیستم صوتی گیشه در ایران را برای اولین بار با ارائه مدل 9909 آغاز کرد. بعد از مدتی و بر اساس بازخورد های مشتریان و آشکار شدن نقاط ضعف این مدل، سفارش ساخت و واردات آن توسط کاواک محدود گردید.

سیستم صوتی گیشه مدل 2011 - 3/950/000 ریال

مدل 2011 از نظر شکل ظاهری یونیت ارباب رجوع یک تفاوت اساسی با سایر مدل های سیستم صوتی گیشه دارد. یونست ارباب رجوع این مدل بر روی شیشه ی گیشه نصب نمی شود. شکل ظاهری آن که بصورت مثلث است و به جای نصب بر روی شیشه در محل لبه ی کانتر گیشه مستقر می شود.