اجاره و فروش نمایشگر های لمسی کاواک

نمایشگر لمسی، استند لمسی، کیوسک لمسی و میز لمسی

استند لمسی کاواک در اتوخسروانی

رسانه های تعاملی راهی جدید برای ارتباط با مشتری

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رسانه ها در دوره های زمانی مختلف ویژگی هایی دارند که مخاطب در فرایند استفاده از آن، به نوعی با ویژگی ها و کارکردهای آن رسانه همراه می شود. این تغییر در قابلیت ها و کارکردهای رسانه موجب می شود مخاطب در هر دوره ای با تعامل و ارتباطی متفاوت مواجه شود. اگر رسانه های ارتباطی دوره ی حاضر را نگاه کنیم در نگاه اول این نکته که رسانه ها در این دوره به سمت الکترونیکی شدن رفته اند به راحتی ملموس است و این همان اتفاقی است که به دنبالش جامعه اطلاعاتی و شبکه های اجتماعی به وجود می آید.

در رسانه های جدید مخاطب به صورت کاملاً فعال در فرایند ارتباط نقش دارد. در جمع بندی ای که اندیشمندان حوزه رسانه از ویژگی های رسانه های جدید ارائه می دهند چند نکته وجود دارد: 1- تعاملی بودن از بارزترین ویژگی های رسانه های جدید است و شاید بتوان گفت یکی از مهمترین دلایل استفاده از رسانه های جدید همین تعاملی بودن است که به دلیل اینکه امکان پاسخگویی و یا نوآوری و خلاقیت به وسیله ی کاربر برای ارائه ی دیدگاهش به منبع یا فرستنده را ایجاد می کند احساس رضایت و خوشایندی را برای فرد به دنبال می اورد. 2- در رسانه های جدید حضور اجتماعی دیگر تنها ملزم به در جمع بودن به صورت فیزیکی نیست. با استفاده از رسانه های جدید امکان ارتباط مجازی با دیگران ایجاد می شود بدون اینکه شناختی وجود داشته باشد و یا برنامه ای از قبل برای این ارتباط تعیین شده باشد. 3- هر کاربر در زمان استفاده از رسانه های جدید به نوعی احساس استقلال دارد که به فراخور آن میتواند بر محتوا، منبع و فرایند ارتباط تاثیر بگذارد و کاملا مستقل عمل کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد لزوم استفاده از سخت افزار های جدید برای ارتباط بلند مدت و تاثیرگذار با مشتری برای سازمان ها و شرکت ها کاملاً بدیهی به نظر میرسد. تکنولوژی جدید این امکان را به سازمان ها می دهد که مشتری به طور مستقل و با رضایت بیشتری با آن سازمان در ارتباط باشد. با توجه به تلاش های گسترده ای که شرکت های مختلف فعال در حوزه ی الکترونیک برای فرهنگ سازی و شناساندن هرچه بیشتر سخت افزار های اینتراکتیو (تعاملی) به شرکت ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی در کشورمان انجام میدهند اما متاسفانه ظرفیت های عظیم این رسانه های قدرتمند هنوز از چشم عموم پنهان مانده است. شرکت کاواک از جمله شرکت های پیشرو در این حوزه با معرفی استند های لمسی کاواک در نمایشگاه ها ی مختلف حضوری پررنگ و موثر در فرهنگ سازی استفاده از رسانه های تعاملی داشته است. استند های لمسی کاواک که در سایز های مختلف عرضه می شود راهی جدید و موثر در ارتباط با مشتری ایجاد میکند. استند های لمسی کاواک را میتوان در نمایشگاه ها، مراکز خرید، لابی هتل ها و سازمان های مختلف برای دادن اطلاعات مختلف به مشتری یا ارباب رجوع استفاده کرد. شرکت بازرگانی اتو خسروانی که نمایندگی فروش شرکت سانگ یانگ کره ی جنوبی را در ایران در اختیار دارد با درک تاثیرات استفاده از تکنولوژی روز و رسانه های مبتنی بر تعامل بر رضایتمندی و جلب اعتماد مشتری مبادرت به استفاده از استند های لمسی شرکت کاواک نمود که یکی از نمونه های موفق استفاده ی این سخت افزار موثر در ایجاد ارتباط با مشتری در ایران است.