سیستم صوتی گیشه کاواک راه حل مکاله شفاف با مشتری در گیشه های پذیرش
مدل CT - 3066 پرچمدار محصولات کاواک
کاملترین سیستم صوتی گیشه کاواک
سیستم صوتی گیشه کاواک مدل CT3066 به عنوان جدید ترین و پیشرفته ترین مدل از میکروفون های گیشه ای راه حل سازمان هایی است که به دنبال بهترین ها هستند. این مدل با توجه به طراحی بسیار زیبا و مدرن، کنترل پنل لمسی، صدای ضبط شده ی فارسی (خانم و آقا) برای خوش آمد گویی و خداحافظی از مشتریان، امکان اتصال ندزفری و ... در سطحی متفاوت از سایر مدل های میکروفون باجه ای عمل می کند.
اتصالات و سوکت های این مدل از سیستم های ارتباط صدای دوطرفه کاواک مشابه سوکت های نظامی است و قطعی و نویز ندارد. بطور کلی مدل CT 3066 را برای آن دسته از مشتریانی که فشار کاری بالایی دارند و نیز طراحی و امکانات محصول برایشان از درجه اهمیت بالایی برخوردار است توصیه می نماییم.
طراحی زیبا و منحصر به فرد
به جرات می توان گفت طراحی سیستم صوتی گیشه کاواک مدل CT - 3066 در یک سطح کاملا متفاوت و بالاتر از سایر محصولات موجود در بازار قرار دارد. این تمایز حتی در طراحی و کیفیت یونیت فرعی
کنترل پنل لمسی
در تمام مدل های دیگر موجود در بازار کنترل حجم صدای بیرونی و داخلی و یا خاموش و روشن کردن دستگاه و همچنین فعال و غیر فعال کردن میکروفون ها از طریق قطعات الکترومکانیکی انجام می شود که طبیعتا به مرور زمان مستهلک می شوند. در مدل CT 3066 همه ی موارد فوق به وسیله ی یک کنترل پنل لمسی و با کمترین استهلاک صورت می پذیرد.
امکان اتصال هدست هندزفری کابل دار
همانگونه که در تصاویر در قسمت گالری تصاویر مشاهده می فرمایید این مدل از میکروفون باجه ای کاواک به پورت اتصال هدست هندزفری نیز مجهز می باشد. اگرچه معتقدیم که یکی از مزایای سیستم های صوتی گیشه کاواک این است که مهکارشناس پذیرش و نه ارباب رجوع نیاز به فشردن دکمه ای برای مکالمه ندارند یا به عبارت دیگر سیستم ها متکی بر قابلیت PTT نیستند. حال اینکه کاربری بخواد این آزادی حرکت خود را با قید یک هدست هندزفری کابلی از بین ببرد شاید برای همه ی کاربران گزینه ی ایده آلی نباشد.
نشانگر فعال / غیر فعال بودن میکروفون کارشناس پذیرش
در موقعیت های مختلف ممکن است کارشناس پذیرش بخواهد برای لحظاتی با همکاران خود و یا تلفن صحبت کند و نخواهد صدایش برای بیرون از باجه یا گیشه پخش شود. اکثر مدل های سیستم صوتی گشه از میکروسوئیچ های قطع و وصل کردن میکروفون یونیت اصلی و فرعی برخوردارند اما گاهی اوقات ممکن است کارشناس به اشتباه تصور کند که میکروفونش فعال نیست. این نشانگر ال ای دی کمک بسیار بزرگی میکند تا صحبت های ناخواسته شما سهوا برای مراجعین پخش نشود.
کیفیت متمایز و حجم بالای صدا
بطور دقیق تر باید گفت برند و مشخصات فنی اسپیکر هایی که در هر دو سمت یونیت اصلی و فرعی این مدل از سیستم های ارتباط صدای دوطرفه کاواک بکار گرفته شده اند و حتی نحوه ی فیکس شدن اسپیکر ها در داخل محفظه ی نگهدارنده ی آن تفاوت های بنیادینی با سایر مدل های موجود در بازار دارد.
پورت ها و اتصالات مشابه سیستم های نظامی
اتصال یونیت فرعی به یونیت اصلی از طریق یک سوکت مشابه سوکت های نطامی انجام می شود. همچنین پورت مورد نظر بر روی بدنه ی یونیت اصلی دستگاه قرار ندارد و با استفاده از یک کابل اکستنشن کمی از دستگاه فاصله دارد و بدین ترتیب قدرت مانور پذیری کابل افزایش یافته و شانس قطعی ناشی از کشش در فشار را کاهش می دهد.
صدای ضبط شده ی فارسی (خانم و آقا) برای خوش آمدگویی و خداحافظی از مشتری
اتصال یونیت فرعی به یونیت اصلی از طریق یک سوکت مشابه سوکت های نطامی انجام می شود. همچنین پورت مورد نظر بر روی بدنه ی یونیت اصلی دستگاه قرار ندارد و با استفاده از یک کابل اکستنشن کمی از دستگاه فاصله دارد و بدین ترتیب قدرت مانور پذیری کابل افزایش یافته و شانس قطعی ناشی از کشش در فشار را کاهش می دهد.
کیفیت صدایی متفاوت از آنچه تا کنون تجربه کرده اید
وضوح و قدرت صدایی که سیستم صوتی گیشه کاواک مدل CT 3066 ایجاد می کند با هیچ یک از سایر نمونه های موجود در بازار قابل قیاس نیست. گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش پنج ساله ی کاواک تضمین کننده ی رضایت شما خواهد بود.
سازمان بهشت زهرای تهران
اولین مرتبه ای که برای تجهیز گیشه های سازمان بهشت زهرای تهران به سیستم ارتباط صدای دوطرفه با ما ارتباط برقرار شد مربوط می شد به گیشه های شعبه بانک تجارت مستقر در بهشت زهرا. با توجه به ازدحام جمعیت و با توجه به شرایط خاص حاکم بر این سازمان خدمت رسان در محیط های آن وجود دارد، مکالمه با ارباب رجوع دچار مشکل بود. چند ماه بعد از تجهیز گیشه های بانک، سایر گیشه های پذیرش و بویژه سالن عروجیان به سیستم صوتی گیشه کاواک مجهز و مشکل برقراری ارتباط کلامی با مراجعین به کمترین میزان ممکن رسید. بعد از پایان دوره ی شیوع بیماری کرونا و تحت فشار بالای کاری که سیستم های صوتی گیشه قدیمی کاواک مدل 2016 در آن قرار داشتند نیاز به سرویس اساسی آن ها بود. تصمیم بر این شد که سالن عروجیان بهشت زهرای تهران به جدیدترین مدل سیستم صوتی گیشه کاواک یعنی مدل CT3066 مجهز شود و نمونه های قدیمی پس از سرویس کلی به سازمان های همجوار انتقال پیدا کنند. تیم کارشناسان کاواک اقدام به جمع آوری دستگاه های قدیمی و نصب حدود 30 دستگاه در محل گیشه ها نمودند.
مجموعه ورزشی شهید کشوری تهران
در یکی دو سال گذشته مجموعه ورزشی شهید کشوری در بزرگراه حقانی تهران اقدام به بازسازی استخر قهرمانی خود کرد و در بخش کافه تریای کنار استخر به منظور جداسازی فضا با ملاحظات بهداشتی دیواره های شیشه ای بلند تا سقف نصب کرد. در این حالت و با توجه به آمبیانس بالای محیط شنیدن صدای مراجعین تقریبا غیر ممکن مینمود. تنها راه حل برقراری ارتباط کلامی آسان و شفاف مابین صندوقدار (سفارش گیرنده) و مشتری، نصب و استفاده از سیستم ارتباط صدای دوطرفه بود و با توجه به سابقه کاواک و اعتماد مشتریان، این افتخار نصیب ما شد.
شرکت بیمه دانا
شرکت بیمه دانا گیشههای واحد کارشناسی پرونده های درمانی خود را به سیستم صوتی گیشه کاواک مدل CT-3066 را انتخاب نمود. یکی از سازمان های مهمی که از مشتریان اصلی سیستم های ارتباط صدای دوطرفه برای گیشه های پذیرش سازمانی خود هستند، شرکت های بیمه و کارگزاری های بیمه میباشند و طی سال های گذشته و به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا، شرکت های معتبر بیمه ایران و کارگزاری های متعددی گیشه های پذیرش خود را به میکروفونهای گیشه کاواک مجهز نمودهاند.
صرافی ابولوس
صرافی ها از اولین سازمان هایی بودند که متوجه فواید و نتایج بکارگیری سیستم صوتی گیشه شدند. طبیعتا شیشه ی گیشه در صرافی ها به دلیل نگرانی ها، ملاحظات و مقررات امنیتی بر خلاف سایر ادارات و سازمان ها تا سقف محل امتداد دارد و همین موضوع مشکل مکالمه با مشتریان را نسبت به سایر موقعیت ها پیچیده تر مینماید.
جدول مشخصات فنی سیستم صوتی گیشه کاواک مدل CT - 3066
دانلود بروشور سیستم صوتی گیشه
مدل CT-3066
گالری تصاویر و مشخصات
سیستم صوتی گیشه مدل CT - 3066
دلایل پیشگامی کاواک در تجهیز مراکز بزرگ دولتی و خصوصی به سیستم صوتی گیشه چیست؟
چرا سازمان ها به کاواک اعتماد کرده اند؟
بیش از یک دهه تامین محصولات
کاواک از بدو تاسیس در سال 1391 به عنوان اولین معرفی کننده ی سیستم های صوتی گیشه در فرهنگ سازی استفاده از دستگاه های ارتباط صدای دوطرفه پیشگام و ثابت قدم بوده است و سعی داریم این روند را حفظ کنیم.
اول مشاوره سپس فروش کالا
کارشناسان کاواک در اولین گام مشاور امین شما هستند و به دنبال این سوال که آیا شما برای تسهیل مکالمه با مشتریان به سیستم صوتی گیشه نیاز دارید یا خیر. انتخاب مدل مناسب گام بعدی است.
گارانتی و خدمات پس از فروش
کلیه مدل ها و محصولات کاواک با گارانتی یکساله و تعهد خدمات پس از فروش پنج ساله در بازار عرضه می گردد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کاواک آمادگی انجام تعمیرات محصولات متفرقه را داراست.
در مکالمه با مشتریان حضوری پشت گیشه مشکل شنیداری دارید؟
اگر مشتریان مستقر پشت گیشه های پذیرش سازمانتان صدای شما را به خوبی نمی شنوند، اگر شما صدای مشتری را به خوبی نمی شنوید، کافیست با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.