معرفی کاواک
از همان ابتدا در کنار شما بودهایم
گارانتی طلایی محصولات کاواک | بدون واسطه از وارد کننده اصلی خرید و خدمات پس از فروش دریافت کنید
محصولات کاواک شامل 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد.
شرکت کاواک تابش جسم سیاه (سهامی خاص) از سال 1394 عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران بوده است و همواره کلیه محصولات خود را به عنوان وارد کننده اصلی و دست اول در اختیار مشتریان خود قرار داده است. بنا به دلایلی که از ابتدای تاسیس شرکت مد نظر موسسین کاواک بوده است، هیچگاه به عنوان بازرگان داخلی اقدام به خرید و فروش محصولات در بازار داخلی (دلالی) ننموده ایم. در راستای حفظ رضایت و امنیت خاطر مخاطبین و مشتریان کاواک از همان ابتدای شروع به کار در سال 1392 اقدام به تدوین شرایط اراپه ی خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش نموده ایم. در هیچ دوره ای از بازه ی فعالیت کاواک از بدود تاسیس محصولی بدون ضمانتو گارانتی توسط کاواک به مشتریان عرضه نگردیده است.
دقیق باشید
بدون واسطه خرید کنید
شرایط ضمانت محصولات کاواک
در زمان خرید محصولات به موارد زیر توجه فرمایید
کلیه محصولات کاواک از طریق فروش رسمی و صدور فاکتور مطابق با فرمت اعلامی از سوی سازمان امور مالیاتی کشور در اختیار مشتریان قرار می گیرند. از خرید محصولات کاواک بدون فاکتور رسمی که مشخصات هویتی و قانونی ، طرفین (فروشنده و خریدار) در آن قید شده باشد، اکیدا خودداری فرمایید.
گارانتی محصولات کاواک به منظور راستی آزمایی و رهگیری هم از طریق ثبت در هنگام صدور فاکتور و هم از طریق ثبت در سامانه گارانتی بررسی و پیگیری می گردد.
در هنگام خرید محصول از فروشنده بخواهید اطلاعات کارت گارانتی را تکمیل و آن را به مهر شرکت کاواک ممهور نماید. بدون کارت گارانتی قادر به دریافت خدمات رایگان گارانتی نخواهید بود.
در هنگام دریافت محصول لطفا نسبت به بررسی سلامت فیزیکی و موجود بودن تمام قطعات و لوازم جانبی آن اقدام فرمایید.
در صورت عدم وجود آثار تخریب و شکستگی و به دلایل ذاتی کالایی معیوب باشد و عملکرد صحیح نداشته باشد، مسئولیت آن بر عهده ی کاواک بوده و با نمونه ی سالم تعویض میگردد.
مبنای شروع دوره ی ضمانت گارانتی تاریخ صدور فاکتور میباشد.
چنانچه دستگاه را در اختیار پرسنل و کارمندان خود قرار می دهید از آنان بخواهید در حفظ و نگهداری دستگاه کوشا بوده و به هیچ وجه لیبل های گارانتی نصب شده بر روی بدنهی محصولات را مخدوش ننمایند.
در صورت مواجهه با اشکالات فنی و محصولاتی که عملکرد درستی ندارند، صرف نظر از اینکه مدت زمان گارانتی معتبر ایت یا خیر، در اولین فرصت با شرکت کاواک تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.
از ارسال محصولات کاواک به مراکز تعمیر غیر مجاز و یا افرادی که از سوی کاواک مجوز و معرفی نامه ندارند خودداری فرمایید.
شرایط ابطال گارانتی
کالای بدون کارت ضمانت شامل خدمات رایگان گارانتی نمیگردد
چنانچه کارت ضمانت دستگاه در دسترس باشد ولی اطلاعات آن مانند نام کالا، مدل کالا، شماره سریال کالا، تاریخ شروع گارانتی و مهر و امضای شرکت کاواک در آن تکمیل نشده باشد و یا مخدوش و دستکاری شده باشد، کالا شامل خدمات رایگان گارانتی نمیشود.
کالایی که لیبل گارانتی روی بدنه ی آن مخدوش شده باشد، شامل خدمات رایگان گارانتی نمیگردد.
چنانچه آسیب فیزیکی مشهود روی بدنه ی دستگاه وجود داشته باشد، مثلا له شدگی، شکستگی بدنه، اثر ضربه و یا ریختن مایعات بر روی بدنه و یا برد های الکترونیکی دستگاه وجود داشته باشد، از ارائه ی خدمات رایگان گارانتی معدور خواهیم بود.
آداپتور دستگاه ها به دلیل اتصال به برق شهری و به دلیل نوسانات رایج شبکه برق سراسری که از حوزه ی اختیارات کاواک خارج است، شامل گارانتی نمی گردد. با این حال چنانچه آداپتور محصولی آسیب دیده باشد کارشناسان فنی کاواک موظف هستند در صورت امکان با کمترین هزینه ممکن آن را تعمیر نمایند و در غیر اینصورت شرایط خرید و دریافت آداپتور فابریکی مرتبط با هر دستگاه برای مشتریان فراهم میگردد.
کارشناسان فنی کاواک در زمان بازکردن و تعمیر دستگاه چنانچه با موارد خاص و نادر مواجه شوند، از طریق ثبت مستندات تصویری مالک درستگاه را مطلع خواهند نمود.
تعمیر و دستکاری محصولات توسط افراد غیر مجاز
در صورت عدم رعایت مندرجات دفترچه راهنما، کالا از تعهد گارانتی خارج می گردد.
در صورت بروز ایرادات غیرقابل رفع و یا عدم امکان تامین قطعات اصلی که عملکرد دستگاه را متوقف می نمایند، شرکت نسبت به ارائه تسهیلات (تخفیف) جهت خرید محصولات جدید شرکت، به مشتری اقدام می نماید.
نگاهمان به ارائه ی خدمات پس از فروش تجاری است.
اما به سودآوری مستقیم بخش خدمات فکر نمیکنیم.
کالا و خدمات نمیفروشیم؛ اعتبار خود را با شما به اشتراک میگذاریم
در دو تصویر روبرو کارت گارانتی و لیبل گارانتی سیستم صوتی گیشه کاواک را مشاهده می فرمایید. کارت گارانتی بر روی جعبه ی دستگاه نصب میشود لذا خواهشمندیم در حفظ و نگهداری جعبه ی دستگاه (حداقل طی دوران اعتبار گارانتی) کوشا باشید.
لیبل های گارانتی کاواک بر روی بدنه ی محصولات به گونه ای نصب می شود که بدون مخدوش شدن آنها امکان باز کردن دستگاه وجود نداشته باشد. بنابر این مخدوش شدن لیبل ها به باز شدن دستگاه توسط افراد غیر کارشناس و تفسیر شده و گارانتی دستگاه شما را ابطال خواهد کرد. لذا خواشهمندیم در حفظ و نگهداری لبل های گارانتی دقت لازم را به عمل آورید.
مرکز گارانتی و خدمات پس از فروش کاواک آمادهی ارائهی خدمات سخت افزاری و نرم افزاری در ارتباط با محصولات کاواک میباشد. علاوه بر این با توجه به اینکه در خلال سالهای گذشته افراد، فروشگاهها و شرکتهای مختلفی اقدام به واردات سیستم های ارتباط صدای دوطرفه (میکروفون گیشه) از مبادی غیر رسمی نموده اند و متاسفانه برنامه و امکانات لازم برای برای پشتیبانی ای که در خور شان و منزلت مشتریان گرانقدر است را ندارند، و بر اساس تماس ها و مراجعات متعدد کاربران گرامی تصمیم گرفته ایم نسبت به ارائه ی خدمات تعمیرات سیستم های صوتی گیشه ولو مربوط به سایر برند ها را به مشتریان عزیز ارائه دهیم.
علاوه بر سیستم های صوتی گیشه و سایر محصولات کاواک، مرکز گارانتی و تعمیرات کاواک آمادگی ارائه ی خدمات در خصوص تعمیرات انواع محصولات و تجهیزات الکترونیکی را داراست. چنانچه کالایی در اختیار دارید که معیوب است و به هر دلیلی به تامین کننده و یا گارانتی کننده آن دسترسی ندارید و یا مرجعی برای ارائه ی خدمات پس از فروش و تعمیرات آن نمیشناسید، توصیه میکنیم با ما تماس بگیرید و از مشاوره ی رایگان همکاران ما بهرهمند شوید.
نمونهی کارت گارانتی محصولات کاواک
نمونهی لیبل گارانتی محصولات کاواک
فرم نظر سنجی و رسیدگی به شکایات
لطفا با تکمیل فرم نظر سنجی ما را در اتقا سطح کیفی خدمات گارانتی و پس از فروش یاری فرمایید.
درصورت وجود هرگونه شکایت از خدمات گارانتی کاواک، از طریق فرم مربوطه مستقیما مدیریت مجموعه را مطلع فرمایید.