کاواک

آخرین اخبار از محصولات و پروژه های انجام شده

شعب سازمان تامین اجتماعی چه استفاده ای از سیستم صوتی گیشه کاواک می‌کنند؟

سازمان تامین اجتماعی و بخصوص شعب بیمه تامین اجتماعی به عنوان یکی از مراکز اراپه دهنده ی خدمات بیمه ای در سراسر کشور یکی از مهمترین مشتریان و کابران میکروفون گیشه کاواک می‌باشند. 

 سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از پر مخاطب ترین سازمان ها و ادارات ایران شناخته می شود که روزناه تعداد کثیری از ارباب رجوع را پذیرش می‌نماید. در بخش های متعدد ادارات بیمه تامین اجتماعی مانند واحد بازررسی، واحد درآمد و یا واحد سابقه بیمه شدگان، معمولا یک شیشه محافظ فضای بین کارشناسان پاسخگو و مراجعین را از هم جدا می‌نماید. البته چنین چیدمان و دکوراسیونی بصورت استاندارد و یکپارچه در تمالمی شعب بیمه تامین اجتماعی طراحی و پیاده سازی نشده است و معمولا بنا به تشخیص مدیران هر شعبه دکوراسیون بخش پذیرش ارباب رجوع ممکن است به شیشه ی محافط جداکننده فضای کارشناس پذیرش و مراجعین مجهز شده باشد یا خیر. در طول دوره ی شیوع ویروس کرونا تعداد بیشتری از ادارات بیمه تامین اجتماعی به اهمیت بکارگیری شیشه ی محافظ در بخش پذیرش پی بردند. آن‌ها ابتدا بوسیله ی صفحات نایلونی اقدام به جداسازی محیط کارمندان خود از محیط ارباب رجوع نمودند و بعد از طولانی شدن دوره ی قرنطینه و ملاحظات مروبط به شیوع کرونا و توجه به این موضوع که ورق های نایلونی خودشان به منابع آلودگی محیطی تبدیل شده بودند، به تدریج اقدام به جایگزینی آن با صفحات دائمی شیشه ای نمودند. 

 Counter Intercom System Cavac

 علی رغم اینکه وجود شیشه ی محافظ مابین کارمندان و کارشناسان پذیرش یک سازمان فواید امنیتی و بهداشتی متعددی دارد، اما همزمان باعث بروز سختی هایی در مکالمه پرسنل با ارباب رجوع می شود. اینجاست که سیستم صوتی گیشه کاواک که انواع متعدد و متنوعی دارد، به عنوان بهترین راهکار مکالمه ی دو جانبه بین افراد مطرح می‌شود.

میکروفون گیشه کاواک چیست؟ / سیستم صوتی گیشه کاواک چیست؟

سیستم صوتی گیشه یا همان میکروفون گیشه کاواک یه محصول سخت افزاری است که از سه بخش زیر تشکیل شده است:

  • یونیت اصلی که روی میز کارشناس سازمان مستقر می شود و کنترل تمام حالت های دستگاه را صرفا در اختیار کارشناس پذیرنده مستقر در گیشه قرار می‌دهد به گونه ای که ارباب رجوع هیچ دخل و تصرفی در وضعیت تنطیم صدای بیرون و داخل و یا روشن و خاموش شدن دستگاه ندارد.
  • یونیت فرعی یا یونیت مشتری که معمولا بوسیله ی چسب دوطرفه‌ی 3M بر روی شیشه ی گیشه به محکمی می‌چسبد و صدای کارشناس را برای مشتری پخی مشکند و از طریق میکروفونی که بر روی خود دارد صدای مشتری را برای کارشناس پذیرش تقویت می کند.
  • آداپتور سوئیچینگ دستگاه که معمولا برق مستقیم با ولتاژ 12 ولت را برای عملکرد دستگاه تامین می کند.

Cavac Counter Intercom System

 نصب سیستم ارتباط صدای دوطرفه (سیستم صوتی گیشه) کاواک چگونه است؟

نصب و راه اندازی این رده از محصولات کاواک بسیار ساده و راحت بوده و فقط کافی است نسبت به وضعیت استقرار ارباب رجوع در آن سمت شیشه ی گیشه اشراف داشته باشید. به عنوان مثال آیا مشتری شما می نشیند یا می ایستد؟ آیا صندلی برای نشستن مشتری فراهم است یا خیر. پاسخ به این سوالات ارتفاع محل نصب یونیت مشتری بر روی شیشه ی گیشه را مشخص می‌کند. بهتر است یونیت مشتری را حدودا پانزده الی بیست سانتیمتر پایین تر از محل پیش بینی شده برای میانگین ارتفاع دهان مشتری هایتان نصب کنید، چراکه اغلب افراد هنگامیکه پیش شیشه منتظر دریافت پاسخ سوالات خود هستند، به سمت جلو و پایین لم می دهند و زاویه صورتاشان کمی رو به پایین است. با توجه به موضوع بالا اگر یونیت مشتری را کمی پایین تر از سر و دهان مشتری نصب کنید بالاترین بازده در گیرایی صدای مشتری را تجربه خواهید کرد.

 

Image

نشانی

تهران، یوسف آباد، خیابان سید جمال الدین اسد آبادی، میدان فرهنگ،مابین خیابان سی و چهارم و سی و ششم غربی، پلاک بیست، واحد یک

کد پستی

۱۴۳۱۹۹۶۵۹۳

تلفن های کاواک

۰۲۱-۸۸۵۵۸۶۵۹
۰۲۱-۸۸۵۵۸۶۶۲
۰۲۱-۸۸۵۵۸۶۷۴

مدیر عامل: فرشاد آچاک

تلفن: ۰۹۰۲۹۹۹۹۳۰۲

مدیر مالی: ناهید انصاری

تلفن: ۰۹۳۳۵۲۵۴۶۵۶

مدیر فروش: سمیرا طبیب زاده

تلفن: ۰۹۳۳۵۲۵۴۶۵۶

کارشناس فروش: آیدا عباسی

تلفن: ۰۹۳۳۷۲۵۴۶۵۶

آمار سایت

000309
امروز: 16
این هفته: 26
این ماه: 47
سال جاری : 310