گیشهی بخش بیمه های تکمیلیِ بیمهی دانا واقع در خیابان آین الله کاشانی تهران به سیستم ارتباط صدای دوطرفه کاواک مدل CT 3066 تجهیز شد.
در این گیشه بیمارانی که از خدمات بیمه تکمیلی دانا استفاده کرده اند، با ارایهی مدارک و مستندات به کارشناس پذیرش و دریافت راهنمایی های لازم امور مربوط به بیمهی خود را پیش میبرند. با توجه به چیدمان نسبتا باز محیط و بلند نبودن شیشهی گیشه ها، در ابتدا این نگرانی وجود داشت که ممکن است فیدبک صدا باعث بروز نویز شود که خوشبختانه با توجه به اینکه میکروفوت گیشه کاواک مدل CT 3066 از فن آوری داپلکس استفاده میکنه، حتی در چنین شرایطی که برای بکارگیری سیستم های صوتی مشابه خیلی استاندارد در نظر گرفته نمیشود، مشکلی بوجود نیامد.
در اکثر شرکت ها و شعب بیمه میز خدمت هایی برای رسیدگی حضوری به امور بیمه شدگان وجود دارد. همچنین بطور کلی محیز ادارات بیمه با توجه به اینکه با افرادی که متحمل مشکلات درمانی و یا خسارات مالی شده اند سر و کار دارند و پیش بینی اینکه جو و فضای مکالمه بین پذیرنده و ارباب رجوع پتانسیل بالایی برای بروز تنش را دارد کار دشواری نیست. گاهی اوقات عدم امکان مکالمه شفاف و واضح می تواند به عنوان یک ماشه برای افزایش سطح تنش در مرائرات بین طرفین عمل کند. از این رو سیستم های صوتی گیشه کاواک در راستای ایجاد امکان مکالمه شفاف، بدون سو تفاهم و در نتیجه کنترل و تلطیف فضای خدمترسانی به ارباب رجوع در سازمان های بیمه عمل میکند و مورد استقبال بسیاری از شرکت های بیمه قرار گرفته است.
اگر در یکی از دفاتر بیمه فعالیت دارید و در طول روز در برقراری ارتباط کلامی با مشتریان خود چالش هایی را تجربه میکنید، که میتواند بصورت سخت شنیدن صحبت های مشتری، سختی در تفهیم مطالب به مشتری و یا هر دو بصورت همزمان باشد، می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان کاواک در راستای حل این مشکلات بهره بگیرید. کافیست اینجا کلیک کنید.