مجتمع دارویی هلال ایران به عنوان یکی از مراکز درمانی - دارویی گیشه های پذیرش خود را به سیستم صوتی گیشه کاواک مدل 2016 مجهز نموده است.
کاواک از سال 1391 اقدام به واردات سیستم های صوتی گیشه نمود و در ابتدا و بر اساس تحقیقات انجام شده، بنظر می آمد مهمترین گروه از مشتریان چنین محصولی بانک ها و سایر مراکز مالی باشند. با گذشت کمتر از یکسال از بازاریابی های اولیه راه حل ارتباط صدای دوطرفه، مشخص شد که سیاست های کلی بانک های دولتی و خصوصی ایران تجهیز گیشه هایشان به میکروفون های گیشه نیست و بنا بر این تیم بازاریابی و فروش کاواک تمرکز خود را بر روی صرافی ها قرار داد که البته در این حوزه با فروش موفقی مواجه شدیم. در کنار صرافی ها مهمترین گروه از مشتری محصول سیستم صتی گیشه کاواک بیمارستان ها و مراکز درمانی - آموزشی بوده اند.
* بروز رسانی در سال 1403: البته در سال های بعد و با شیوع ویروس کرونا در جهان علاوه بر اینکه بیمارستان ها به عنوان مراکز تجمع میزان استفاده ی خود از سیستم صوتی گیشه را افزایش دادند، طیف و گستره ی متنوعی از مشتریان غیر قابل پیش بینی به مجموعه متقاضیان خرید این راه حل افزوده شدند. به عنوان مثال مراکزی مانند فست فود ها، نانوایی ها و ... که در ابتدا اصلا تصور نمی شد جزو مشتریان بالقوه ی میکروفون گیشه ای کاواک باشند، به مجموعه مشتریان ما اضافه شدند.
بطور کلی هر مجموعه ای که در راستای خدمت رسانی به ارباب رجوع و بصورت حضوری گام بر میدارد، می تواند از مزایای سیستم صوتی گیشه بهره مند گردد. در چنین مراکزی معمولا به منظور حفط امنیت فیزیکی و جلوگیری از سرایت بیماری های واگیر (که این مورد دوم بعد از شیوع ویروس کرونا بیتشر از قبل مد نظر کاربران قرار گرفته است) یک صفحه ی شیشه ای محافظ بین شخص پذیرنده و ارباب رجوع نصب می شود که در نتیجه ی آن برقراری ارتباط کلامی با ارباب رجوع با مشکلاتی مواجه می شود. سیستم صوتی گیشه کاواک راه حل این مشکل است.
ادامه متن بزودی بارگزاری می گردد.
ادامه متن بزودی بارگزاری می گردد.
ادامه متن بزودی بارگزاری می گردد.